Τι είναι Influencer Marketing, και πώς λειτουργεί στην πράξη

Tο Influencer Marketing είναι η μέθοδος όπου μία εταιρεία πληρώνει μία διαδικτυακή προσωπικότητα για να επηρεάσει θετικά το κοινό του για να προωθήσει ένα προϊόν ή μία υπηρεσία. Στην πραγματικότητα ετούτη η τακτική εφαρμόζεται κατά κύριο λόγο στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (αγγλικά: social media) όπως Facebook, Twitter, Instagram, YouTube κλπ, από άτομα που τους ακολουθούν αρκετοί χρήστες, αλλά όχι απαραίτητα εκατοντάδες χιλιάδες ή έστω εκατομμύρια κόσμος.

Για να μην υπάρξουν παρανοήσεις, το Influencer Marketing είναι η διαδικασία όπου οι διαδικτυακές προσωπικότητες επιδιώκουν να επηρεάσουν τους ακόλουθους τους (δηλαδή αποκλειστικά το κοινό τους), και όχι ολόκληρη την αγορά. Επίσης η Ελληνική ερμηνεία του όρου είναι το μάρκετινγκ του επηρεασμού

Μία από τις μεγαλύτερες παρερμηνείες σχετικά με το συγκεκριμένο ζήτημα είναι πως οι επηρεαστές είναι εκείνοι που τους ακολουθεί τεράστιος πληθυσμός, κάτι που φυσικά είναι μία εσφαλμένη διατύπωση. Ετούτος ο ισχυρισμός μπερδεύει την επιρροή με τη δημοφιλία, και πρακτικά είναι δύο διαφορετικά πράγματα.

Η ενέργεια της επιρροής ουσιαστικά απαιτεί ένα συγκεκριμένο αποτέλεσμα, δηλαδή μια αλλαγή στη σκέψη ή τη συμπεριφορά κάποιου ανθρώπου ή ολόκληρης ομάδας. Επομένως, ένας επηρεαστής είναι κάποιος που έχει τη δύναμη να επηρεάζει την αντίληψη των άλλων ή να τους κάνει να πιστέψουν κάτι διαφορετικό, ακόμα κι αν δεν ισχύει.

Διαβάστε περισότερα εδώ

Πηγη: texnologia.net

Share this Post